Αίγινα, Πνευματική Συνάντηση 2022

Ο Θεός μας θυμίζει ξανά και ξανά τη σημασία του δώρου της αγάπης. Το να δεχτούμε και να βάλουμε τον Θεό στη ζωή μας σημαίνει να βάλουμε την αγάπη στην καρδιά μας. Το να αναγνωρίσουμε τον Θεό στην καρδιά μας σημαίνει να αποκτήσουμε ειρήνη στην ψυχή μας. Ο Θεός δεν φανερώνεται σε εκείνους που ισχυρίζονται ότι έχουν γνώση μόνο για τα γήινα πράγματα. Αυτό δεν είναι καν γνώση, λέει. Η αληθινή γνώση είναι να γνωρίσουμε τον Θεό και να κατανοήσουμε τον Θεό, και αυτό δεν μπορούμε να το διδαχθούμε μόνο με τη διάνοιά μας.

Να τι λέει:Άφησέ Με ελεύθερο να συντρίψω όλες τις ακαθαρσίες και τις ατέλειες που Με αντιμάχονται. Για να σε ετοιμάσω για αυτή την τέλεια ένωση, έπρεπε να σε εξαγνίσω και να στολίσω την ψυχή σου με τον εαυτό Μου. Επίτρεψε στο Πνεύμα Μου να αυξηθεί μέσα σου, και στη Θεϊκή Φωτιά Μου να βρυχάται στην ψυχή σου. Θα μαλακώσεις κάτω από την ενέργεια της Θεϊκής Φωτιάς Μου … Και ο παραμικρός ρύπος θα κυριευθεί από την Καθαρότητά Μου και θα εξαφανιστεί, και το Φως Μου θα συνεχίσει να λάμπει μέσα σου, και το Πνεύμα Μου θα πλημμυρίσει το πνεύμα σου σαν ποτάμι.20 Ιανουαρίου 1992

Μην λέτε «Έχω ακόμη καιρό για να προοδεύσω.» Ελάτε τώρα και μετανοήστε. Ο καρπός της μετάνοιας είναι: Αγάπη..” 12 Απριλίου 1995

Εδώ ο Κύριός μας μιλούσε για ακαθαρισίες και ατέλειες, ήδη αυτά τα δύο πράγματα είναι μεγάλα εμπόδια για να ρέει μέσα μας σαν ποτάμι η στοργική Σοφία. Αλλά η ψυχή είναι συνήθως ακατάλληλη να δεχτεί το Άγιο Πνεύμα. Έτσι, όταν ο Θεός λέει στο μήνυμά Του ότι για να μας προετοιμάσει για μια τέλεια ένωση που θα Τον δοξάσει, θα πρέπει να συντρίψει όλες τις ατέλειες και τις ακαθαρσίες μας. Σε αυτή και μόνο την ενέργεια, η ψυχή θα πρέπει να περάσει μέσα από τη φωτιά και μέσα από φοβερές, οδυνηρές επιδράσεις. Αυτό ονομάζεται κάθαρση και η κάθαρση είναι πραγματικά απαραίτητη σε μια ψυχή για να μπορέσει να δεχτεί το Θείο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάποιος πρέπει να μετανοήσει. Το Άγιο Πνεύμα δεν θα μπει ποτέ σε μια ψυχή που αγαπάει το κακό ούτε θα μείνει σε ένα σώμα που είναι γεμάτο αμαρτίες. Η μετάνοια, λοιπόν, επιτρέπει στο Άγιο Πνεύμα να σας πλημμυρίσει και να γίνει το Λυχνάρι του σώματός σας. Το εξηγεί σ’ αυτό το μήνυμα όπου λέει:

Μάθατε ότι το λυχνάρι του σώματός σας είναι τα μάτια σας και έτσι είναι, γιατί τα χαλασμένα μάτια δεν βλέπουν και είναι στο σκοτάδι, ενώ τα γερά μάτια βλέπουν καθαρά. Το λυχνάρι του σώματός σας είναι το Άγιο Πνεύμα που σας φωτίζει. Όποιος έχει το Άγιο Πνεύμα μέσα του, θα αναζητά τις αληθινές αρετές και όχι την ανηθικότητα. Το Άγιο Πνεύμα είναι το πραγματικό λυχνάρι του σώματός σας που γεμίζει όλο σας το σώμα με τα πλούτη και τα μεγαλεία της Βασιλείας Μας. Αυτά τα πλούτη και τα μεγαλεία είναι οι αρετές. Όπου υπάρχει Φως εκεί υπάρχει και αρετή. Όπου υπάρχει Σκοτάδι υπάρχει και ανηθικότητα.22 Ιουνίου 1998

Στον ουρανό θα μας ζητήσει: “Δείξτε Μου τα χέρια σας… Δείτε τώρα τα δικά Μου… Τα Χέρια Μου έχουν κάνει πολλά καλά έργα που δεν έχουν γραφεί στο Βιβλίο. Κανένας βασιλιάς δεν υπηρέτησε τους υπηκόους του όπως τους υπηρέτησα Εγώ, ο Βασιλεύς των βασιλέων. «Αν και ήμουν Θεός, δεν θεώρησα την ισότητά Μου με τον Θεό αποτέλεσμα αρπαγής, αλλά εκκένωσα τον εαυτό Μου και πήρα μορφή δούλου.» Με τον τρόπο αυτό θα αναγνωρίσω τους δικούς Μου, όταν θα τα απαρνηθούν όλα και θα ακολουθήσουν το θείο Μου Θέλημα.” (28 Ιανουαρίου 1997)

Και όμως, υπάρχει ακόμη ένα σημαντικό δώρο που πρέπει να αποκτήσουμε στην πνευματική μας ζωή, και αυτό είναι να αποκτήσουμε τον θησαυρό της Γνώσης και της Κατανόησης του Θεού. Η αδυναμία γνώσης και κατανόησης του Θεού είναι αμαρτία. Αυτός ο θεϊκός θησαυρός της γνώσης του Θεού αποκτάται με τη χάρη μέσα από την ιερή περισυλλογή. Ο Θεός λέει ότι η αληθινή θεολογία είναι η ενατένιση του Θεού. Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε το Θέλημα του Θεού. Αλλά πώς θα κάνουμε το θέλημα του Θεού, αν δεν γνωρίζουμε και δεν κατανοούμε τον Θεό; Επομένως, μόνο μέσα από το Φως του Αγίου Πνεύματος μπορεί κανείς να γνωρίσει τον Θεό και να κατανοήσει τον Θεό, κάτι που θα Τον δοξάσει πάρα πολύ.

Αυτό είναι ένα μήνυμα του Αγίου Πνεύματος που εξηγεί: “Προσπαθώ να σας προσελκύσω όλους σε μια υιική σχέση θεϊκής Αγάπης με τον Πατέρα, με τον Υιό και μ’ Εμένα, για να κινείστε μέσα σε Εμάς και να κινούμαστε μέσα σε εσάς… Είναι αλήθεια ότι δίχως Εμένα το σώμα σας είναι νεκρό, όμως μαζί Μου το σώμα σας είναι ζωντανό και μαζί Μου και με τη βοήθειά Μου θα ονομασθείτε παιδιά του Θεού. Να γιατί, πρέπει να Μου επιτρέψετε να εξουσιάσω τις καρδιές σας και να σας κάνω γιους και θυγατέρες του Υψίστου.

Η Γραφή λέει: «Μακάριοι όσοι έχουν καθαρή καρδιά, γιατί αυτοί θα δουν τον Θεό.» (Mτ 5:8). Για να δείτε τον Θεό και να Τον αναγνωρίσετε για Πατέρα σας, πρέπει να γεννηθείτε με τη χάρη, από Μένα, το Άγιο Πνεύμα. Πώς αλλιώς θα δείτε τον Θεό; Το παιδί, πριν γεννηθεί, έχει δει τον πατέρα του; Μόνο όταν γεννηθεί θα δει τον πατέρα του. Το ίδιο συμβαίνει και με την πνευματική σας γέννηση από Εμένα. Η σάρκα είναι σάρκα και έχει σαρκική όραση. Αλλά σε όποιον γεννιέται από το Πνεύμα, του δίδεται η θέαση του Θεού που τον αξιώνει να Τον συλλάβει, να Τον γνωρίσει συνειδητά και να εισχωρήσει στα βάθη Του.»(7 Ιουνίου 1998)

Αυτό το μήνυμα μας θυμίζει ότι πρέπει να αναγεννηθούμε για να δούμε τον Θεό. Με άλλα λόγια, είναι απαραίτητο να έχουμε καθαρή καρδιά. Μια καρδιά λέγεται καθαρή όταν δεν βρίσκεται μέσα της καμία κοσμική σκέψη, αλλά προσκολλάται εξ ολοκλήρου στον Θεό και είναι τόσο ενωμένη μαζί Του, ώστε να μη θυμάται πλέον τίποτα κοσμικό, είτε λυπηρό είτε χαρούμενο, αλλά να παραμένει σε περισυλλογή, να ανεβαίνει στον τρίτο ουρανό, να εισέρχεται στον παράδεισο και να βλέπει τις ευλογίες που έχουν δοθεί υπόσχεση στους αγίους ως κληρονομιά τους˙ και ως συνέπεια αντανακλά την αιώνια ευλογία, στο μέτρο του δυνατού για την ανθρώπινη αδυναμία. Όπως ακούσατε προηγουμένως, το Άγιο Πνεύμα είναι σαν λυχνάρι που λάμπει μέσα μας. Το Άγιο Πνεύμα είναι η Πηγή της Ζωής. (παράδειγμα με το ψάρι).

Το Άγιο Πνεύμα μας εξηγεί περισσότερα:«Από Μένα αναπνέετε, λουσμένοι στο Φως Μου, σε Εμένα κινείστε και ζείτε, και δεν παύετε ποτέ να υπάρχετε, επειδή το Μεγαλείο Μου υπερβαίνει γη και ουρανό και όσα υπάρχουν μέσα τους Κι ακόμη, από το Στόμα Μου που είναι γεμάτο χάρη, αναβλύζουν πλούτη και τιμή και πλουτίζουν όσους Με αγαπούν. Τους πλουτίζουν για να αναγνωρίσουν σε Εμάς τον Τριαδικό και Ομοούσιο Θεό. Τους διδάσκουν με ευσπλαχνία την ουράνια πραγματικότητα, υψώνοντας το πνεύμα τους για να περιστρέφεται μόνο γύρω απ’ αυτά που είναι στον ουρανό.»” (22 Ιουνίου 1998)

Δοξάζουμε τον Θεό όταν, από αγάπη προς Αυτόν, παραδινόμαστε ολοκληρωτικά σε Αυτόν. Αλλά ο υπέρτατος τρόπος να δοξαστεί ο Θεός είναι: η θυσιαστική αγάπη. Στις 29 Νοεμβρίου 1987, ο Χριστός με κάλεσε και μου είπε:

«Βασούλα, είσαι πρόθυμη να θυσιάσεις τώρα περισσότερα για χάρη Μου;

Κύριε, μπορείς να με χρησιμοποιήσεις όπως θέλεις. Έχω παραδοθεί. Παραδίνομαι κάθε μέρα.

Μείνε μέσα Μου, μείνε μέσα στην Αγάπη Μου. Κόρη, πολυάριθμες θα είναι οι δοκιμασίες σου. 1 Θα θυσιάσεις παρ’ όλα αυτά περισσότερα για Μένα, τον Θεό σου; 2

Θεέ μου, πάρε τη ζωή μου στα χέρια Σου και κάνε ό, τι θέλει η Καρδιά Σου.

Αγαπημένη Μου νύφη, ρίξε τότε μια ματιά στον Σταυρό Μου.

(Κοίταξα, και δίπλα στον Ιησού ήταν ένας πελώριος σκούρος ξύλινος Σταυρός.)

Καρφώθηκα πάνω Του δοξάζοντας τον Πατέρα Μου. Βλέπεις τι σε περιμένει; Εγώ, ο Κύριος, θα Τον μοιραστώ μαζί σου. Θα υποφέρεις όλο τον πόνο που αντέχει η ψυχή σου, θα αυξήσω την αντοχή σου, μικρή Μου.

Πατέρα, κάνε με ό, τι ευχαριστεί την Αγαπημένη Σου Καρδιά, ό, τι θα Σου δώσει περισσότερη Δόξα. Οτιδήποτε προέρχεται από Σένα με ικανοποιεί.

Ευχαρίστησέ Με με το να Με υπακούς, η υπακοή αποδυναμώνει το διάβολο και τον κατατροπώνει.” (29 Νοεμβρίου 1987)

1 Ο Θεός με προειδοποιεί.

2 Μετά την προειδοποίηση, ο Θεός, σεβόμενος την ελευθερία μου, με ξαναρωτά.

Ω Βασούλα, φέρε τη δημιουργία Μου πίσω σε Μένα! Θυσιαστήριο! Θα σου εμφυσήσω τη Φλόγα Μου, που θα ανάψει μέσα σου την Αγάπη. Θα γυρεύεις τα Συμφέροντά Μου για να Με δοξάσεις. Μην είσαι σαν τους άλλους που γυρεύουν την προσωπική τους δόξα και τα μεγαλεία.

Κύριε, το είπα και το επαναλαμβάνω, θα γυρεύω μόνο τα συμφέροντά Σου, Κύριε, και αυτό που θα δώσει περισσότερη δόξα σε Εσένα. Πάρε τη θέλησή μου. Έχω παραδοθεί.

Ναι, Βασούλα, ανακούφισε τη δίψα Μου. Έχε Με σαν Βασιλιά. Τίμησε Εμένα, τον Θεό σου. Ποτέ μην επαναστατείς εναντίον Μου. Αγίασε το σώμα σου για να τιμήσεις την Παρουσία Μου μέσα σου…” (19 Δεκεμβρίου 1987)

Ας πούμε, λοιπόν, όλοι μαζί:

“Μου μιλάει ο Θεός των θεών,
πώς να μείνω σιωπηλή;
Και τι δεν θα δείξει τότε σε όσους είναι δίκαιοι;
Έχεις κάνει θαύματα για τους νεκρούς.
Ποιος στον ουρανό μπορεί να συγκριθεί με τον Κύριο;
Ποιος ανάμεσα στους υιούς του Θεού μπορεί να παραβληθεί με Εκείνον;” (20 Μαϊου 1993)

Και ο Χριστός θα σας απαντήσει όπως απάντησε στα μηνύματά Του:

Γίνετε τώρα σαν λυχνάρι και φωτίστε δοξάζοντάς Με. Σηκωθείτε να υποστηρίξετε την υπόθεσή Μου! Αχ, (…) θα σας πω όλα όσα πρέπει να κάνετε και θα τα κάνετε με μεγάλο θάρρος. Κανείς δεν θα σας καταποντίσει και θα μάθουν ότι ο Ων βαδίζει μαζί σας. Ο Σταυρός Μου θα σας οδηγήσει στον εξαγιασμό. Μιλήστε χωρίς φόβο. Όλα αυτά που θα σας δώσω πηγάζουν από τη Σοφία, γι’ αυτό δείξτε επιμέλεια και υπηρετήστε Με τώρα, μικρά Μου, που Μου είστε τόσο πολύτιμα… Μείνετε ενωμένοι μαζί Μου και μη φοβάστε, Εγώ ποτέ δεν θα σας εγκαταλείψω. Κηρύξτε με τον τρόπο που κήρυξα σε εσάς, ανορθώστε με τον τρόπο που σας ανόρθωσα και κάνετε μαθητές της Αλήθειας… Η Εκκλησία θα αναβιώσει. Ειρήνη, προσευχηθείτε και υμνείστε Με. Εμείς;»20 Μαϊου 1993