Ο Κύριός μας μας προειδοποιεί να βγούμε από αυτό το ληθαργικό πνεύμα που πλανάται πάνω μας …

Είχε ειπωθεί στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ ότι στους Έσχατους Καιρούς, όταν ο κόσμος θα ψυχραινόταν απέναντι στην αγάπη του Θεού και θα στρεφόταν εναντίον του Θεού, και όταν ο διάβολος και όλη η αυτοκρατορία του θα ήταν ελεύθεροι να εξαπολύσουν πόλεμο εναντίον της ανθρωπότητας ενισχύοντας την καρδιά τους για να την οδηγήσουν στην αιώνια καταδίκη, ο Κύριός μας, μαζί με την Παναγία Μητέρα μας υποσχέθηκαν να αναδείξουν νέους Αποστόλους, οι οποίοι, ενεργοποιημένοι από το Άγιο Πνεύμα θα γίνουν οι στύλοι της Πίστης, στήλες Φωτιάς και υπερασπιστές της Αλήθειας.

Μέσα από την αδυναμία τους και την πτωχεία τους, το Άγιο Πνεύμα θα τους διαμορφώσει, θα τους ενισχύσει και θα τους στείλει στον κόσμο για να οδηγήσει τον κόσμο σε μετάνοια και συμφιλίωση και ειρήνη με τον Θεό. Ο Θεός θα χρησιμοποιήσει την αδυναμία και τη πτωχεία τους για να τους διαμορφώσει.

Πριν από την Επιστροφή του Χριστού θα μας δείξει ως τελευταία προειδοποίηση την κατάσταση της ψυχής μας με ένα φωτισμό της συνείδησης. Ο ίδιος ο Θεός θα φανερώσει την ψυχή μας στη συνείδησή μας στο Φως Του και αλλοίμονο στον μεγάλο αμαρτωλό! Αυτή η πράξη του Ελέους θα μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε πόσο ανάξιοι είμαστε στην αμαρτωλή μας κατάσταση. Ο Κύριος λέει σε ένα μήνυμα ότι η κακία μας, θέτει σε κίνδυνο το σύμπαν. Ο Χριστός δεν θα καθίσει με σταυρωμένα χέρια να μας βλέπει να πέφτουμε συνεχώς σε θανάσιμα αμαρτήματα που οδηγούν πολλές ψυχές στην Κόλαση. Θα σιωπήσει όταν η διαίρεση της Εκκλησίας έχει καταρρακώσει το Μυστικό Του Σώμα σε βαθμό παράλυσης; Αν πούμε ότι αυτοί οι όροι είναι αποκαλυπτικοί και μη-ρεαλιστικοί, επειδή αναφέρομαι στους Έσχατους Καιρούς, τότε μπορώ να σας πω: δεν γνωρίζετε τον Θεό. Και υπάρχουν ακόμη πολλοί λόγοι για τους οποίους ο Θεός κεντρίζει συνεχώς το νου μας με υπομνήσεις. Να, όμως, ένα μήνυμα από την Υπεραγία Θεοτόκο μας:

“Πολλοί από σας λησμόνησαν το δρόμο του Θεού, ξεμάκρυναν, σα να παρασύρθηκαν από ρεύμα σε μια λίμνη, σε ένα τέλμα λήθαργου. Μολυσμένοι από τον υλισμό, αλλάξατε πορεία, από την αγιοσύνη και τον ίσιο Δρόμο πήγατε ίσια στα δίχτυα του διαβόλου και στο στόμα του λιονταριού! Δεν ακολουθήσατε τις κηλίδες του Τιμίου Αίματος που άφησε πίσω Του για σημάδι ο Ιησούς, για να Τον ακολουθήσετε. Όχι, ακολουθήσατε τις μολυσμένες κατευθύνσεις που ο διάβολος έστησε για σας, κατευθύνσεις που όλες οδηγούν στην έρημο, όπου δεν υπάρχει κανείς να φροντίσει τις πληγές σας και κανείς να σας παρηγορήσει. Και όπου θα πεθάνετε.

Η γενεά σας δεν έχει εκτιμήσει τη μεγάλη Αγάπη του Θεού.Γι’ αυτό οι χώρες σας φλέγονται από τον εγωϊσμό, την αθεΐα και το θυμό του Σατανά. Και μέχρι σήμερα το χέρι του είναι υψωμένο για να σας χτυπήσει και να βάλει φωτιά σε όλα τα έθνη. Εξαιτίας της αθεΐας και της διαστροφής σας τυλιχθήκατε με το σάβανο του θανάτου. Τυλίξατε τους αγαπημένους σας με ένα σύννεφο από πέτρα. Σας φωνάζω με αγωνία από ψηλά να κάνετε ειρήνη με τον Θεό και να συμφιλιωθείτε με τις οικογένειές σας.» (10 Οκτωβρίου 1990)

Λαμβάνουμε συνεχείς προειδοποιήσεις τόσο από τον Ιησού Χριστό όσο και από την Παναγία πολλά χρόνια τώρα, ζητώντας μας να συμφιλιωθούμε με τον Θεό και μεταξύ μας, να επιστρέψουμε στον Θεό και να κάνουμε ειρήνη με τον Θεό, να αρχίσουμε να προσευχόμαστε. Ο Ουρανός έχει σκύψει για να μας πλησιάσει αυτά τα τελευταία χρόνια, όπως ποτέ άλλοτε στην ιστορία.

Και πιστεύω ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στη διαίρεση της Εκκλησίας, αλλά και στην κατάσταση του σημερινού κόσμου. Πιστεύω ότι οφείλεται κυρίως στην αποστασία και στην απώλεια των ηθικών αξιών. Ο Θεός είχε προβλέψει τα δεινά που θα περνούσε η Εκκλησία πριν γεννηθούμε και τι θα περνούσε. Είχε προβλέψει όλο αυτό το χάος λέγοντάς μας στα μηνύματα ότι Καρδινάλιος θα στραφεί εναντίον Καρδινάλιου και Επίσκοπος εναντίον Επισκόπου.

Ο σημερινός κόσμος, ειδικά στη Δύση, έχει καταστήσει νεκρό τον Θεό, μια μούμια σε ένα μουσείο, για τη δική τους ευκολία, ώστε να συνεχίσουν να αμαρτάνουν. Κάποιοι, που αυτοαποκαλούνται Χριστιανοί, παρουσιάζουν τον Θεό ως μια αφηρημένη έννοια, προσπαθώντας να Τον εξηγήσουν με τη λογική. Υπάρχουν και εκείνοι που θεωρούν τον Θεό μόνο σαν κάτι τυπωμένο στις Γραφές και τίποτα περισσότερο, ακολουθώντας το γράμμα του νόμου, αλλά όχι την καρδιά του νόμου! Κατάφεραν να μετατρέψουν την Αγία Γραφή μόνο σε γεγονότα του παρελθόντος, σαν ένα βιβλίο ιστορίας, αντί να ζουν τον Λόγο του Θεού που είναι ζωντανός και ενεργός. Σας λένε, πως ό, τι είχε να πει ο Θεός το είπε ήδη μέσα από τον Χριστό. Μα τότε, τι έχετε να πείτε για το Άγιο Πνεύμα; Τι έχετε να πείτε για αυτό που μας υποσχέθηκε ο Χριστός; Δεν μας είπε ότι θα στείλει τον Παράκλητο για να μας οδηγήσει σε όλη την Αλήθεια; Και ότι, όταν έρθει, θα δείξει στον κόσμο πόσο λάθος έκανε, σχετικά με την αμαρτία, σχετικά με το ποιος είχε δίκιο και σχετικά με την κρίση; Ο Ηλίας δεν πέθανε ποτέ, αλλά αναλήφθηκε ζωντανός στον Ουρανό, συμβολίζοντας ότι η προφητεία δεν θα πεθάνει ποτέ.

Με την αποστασία της αυτή η γενεά, κρίνουν τον Θεό σύμφωνα με τα αποθέματα της καρδιάς τους και το χειρότερο είναι πως όταν κάποιος ενθαρρύνεται από τον Θεό να δώσει μαρτυρία για έναν Ζωντανό Χριστό, έναν Αναστημένο Χριστό, ο διάβολος ξεσηκώνει διώκτες για να τον 3 φιμώσει. Σπεύδουν με μια απίστευτη απάνθρωπη μανία να τους κατηγορήσουν για ταραχοποιούς, αιρετικούς, απατεώνες ή ψευδοπροφήτες, καθοδηγούμενους από τον Σατανά. Με αυτό τον τρόπο τους λιθοβολούν.

Αυτοί είναι οι νέοι Φαρισαίοι του σήμερα που διώκουν το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος, λέει ο Ιησούς Χριστός. Προτιμούν να φιμώσουν τον Χριστό και να βλέπουν αυτή την αποστασία να μεγαλώνει και να επεκτείνεται υποχρεώνοντάς τους να πουλήσουν τις εκκλησίες τους, αντί να δεχτούν την δράση του Ελέους από το Άγιο Πνεύμα και να δεχτούν ότι ο Χριστός είναι ζωντανός και φροντίζει το ποίμνιό Του. Κάποιοι δεν πιστεύουν καν ότι υπάρχει αποστασία, τόσο πολύ τους τυφλώνει ο Σατανάς. Ω ναι, η δυσπιστία τους καταπνίγει τη δράση του Αγίου Πνεύματος – και έτσι συνεχίζουν αθόρυβα και ανενόχλητοι τον θανατηφόρο δρόμο τους. Έκαναν την Εκκλησία ένα απέραντο νεκροταφείο, λέει ο Ιησούς. Ηθελημένα ή όχι, περιορίζουν το Έλεος του Θεού σύμφωνα με το περιορισμένο πνεύμα τους, με λανθασμένη κρίση, και αυτό είναι η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος.

Ο Κύριός μας μας προειδοποιεί να βγούμε από αυτό το ληθαργικό πνεύμα που πλανάται πάνω μας και μας ταρακουνάει να βγούμε από τον πνευματικό μας θάνατο, έναν θάνατο που είναι επικίνδυνος γιατί ο διάβολος περιφέρεται συνεχώς γύρω μας. Ο Κύριος θέλει να προσευχόμαστε με την καρδιά μας.

“Πες στο λαό Μου ότι τα άψυχα λόγια και η άκαρπη πολυλογία στις προσευχές τους είναι άσκοπα για Μένα αν δεν τα εννοούν Θα προτιμούσα να στραφούν σε Μένα και να πουν λίγα λόγια από την καρδιά τους με αγάπη παρά να τους έχω να φλυαρούν ατέλειωτα στο κενό! Δεν θέλω ευτελή λατρεία με τα χείλη! Πόσες φορές θα πρέπει να τους πω αυτά τα πράγματα; Και ωσπότε θα πρέπει να ανέχομαι τούτη τη γενεά; Γιατί συνεχίζουν να βάζουν σε δοκιμασία το Πνεύμα Μου;» (21 Μαρτίου 1994)

Ο Θεός θέλει να Τον πλησιάζουμε με καθαρή καρδιά, καρδιά παιδιού, και η καρδιά μας δεν μπορεί να είναι πραγματικά καθαρή όταν είναι ακόμη φυλακισμένη με γήινες φροντίδες. Όταν ο Κύριός μας λέει να φτάσουμε στις 3 αναβάσεις που ονομάζει: αποκοπή των παθών, νήψη και απάθεια, μας ζητάει να είμαστε τόσο αγνοί και πτωχοί ώστε όλα τα γεγονότα της ζωής, είτε αυτά είναι θλιβερής φύσεως ή χαράς, να μην μας επηρεάζουν πλέον, ούτε καν να τα θυμόμαστε. Σε ένα από τα μηνύματά Του, είπε: Θα σε μάθω να είσαι δυνατή για να μπορείς να πεις όταν τα φίδια σε δαγκώσουν: ‘Μου επιτέθηκαν, έ; Αλλά δεν πόνεσα. Με έδειραν; Δεν ένιωσα τίποτα. Με συκοφάντησαν; Δεν πειράζει. Με λιθοβόλησαν; Πότε; (17 Νοεμβρίου 2014)

Ο Κύριος είπε: Αυτή είναι η τέλεια και παντοτινή ενατένιση προς τον Θεό. Θέλει να ζήσουμε μια Αληθινή Ζωή εντός Του, γι’ αυτό μας λέει επανειλημμένα να απαρνηθούμε το εγώ μας και τον εαυτό μας και να μη φοβόμαστε αυτή την πτωχεία, αλλά θα μας ελκύσει στο μεγαλείο της Αγάπης Του, σε αυτό που μας έχει υποσχεθεί και είναι: Η Βασιλεία Του.. Αυτά είναι τα λόγια του Χριστού από την Αγία Γραφή:

“Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η Βασιλεία των Ουρανών.”

Ο Θεός λέει ότι το μονοπάτι της μηδαμινότητας και του να είμαστε τίποτα, που είναι η απάρνηση των αγαθών και του εαυτού μας, θα μας οδηγήσει σε αυτή την τέλεια και απόλυτη πτωχεία του πνεύματος. Τότε το Παν που είναι ο Θεός θα μας γεμίσει με τον εαυτό Του, θα μας γεμίσει όπου στερούμαστε, εισβάλλοντας στην ψυχή μας και κατέχοντας την, και εμείς, με τη σειρά μας, θα κατέχουμε τον Θεό.

Γι’ αυτό, ας αποφεύγουμε κι εμείς τον εφησυχασμό και την άνεση που μας προσφέρει ο κόσμος, και ας σπάσουμε αυτό το ασφαλές κουκούλι που έχουμε υφάνει τριγύρω μας. Ας σπάσουμε τα δεσμά μας και ας ελευθερωθούμε ώστε να αποκτήσουμε ό, τι έλαβαν οι παλαιοί προφήτες. Και η ψυχή μας θα μετατραπεί σε μια πηγή δακρύων μετανοίας όταν συνειδητοποιήσουμε Ποιος ήταν Αυτός έξω από την πόρτα της καρδιάς μας που χτυπούσε όλα αυτά τα χρόνια.