ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Έχουμε όλοι κληθεί να γίνουμε ένα ζωντανό θυσιαστήριο για τον Θεό.

Ο Θεός μας έδωσε ένα δώρο: Τα Μηνύματα της Αληθινής εν Θεώ Ζωής, ένα μεγάλο δώρο από το άπειρο Έλεός Του. Ο Θεός μας καλεί στη μετάνοια, στην προσευχή, στη συμφιλίωση και στην ενότητα μέσα στη διαφορετικότητα. Να τι λέει ο Πατέρας:

“Τις μέρες αυτές της Χάριτος, έρχομαι με Έλεος, και σας απευθύνομαι με ποίηση. Τα λόγια που προφέρω είναι ευσέβεια και αρετή. Με έλαιο αγαλλιάσεως χρίζω όσους Με πλησιάζουν και σφραγίζω το μέτωπο τους. Με αυτόν τον τρόπο σας πλησιάζω όλους αυτές τις μέρες. Η παρουσία Μου είναι Λύτρωση, Σωτηρία, Έλεος. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 21 Μαΐου 2001)

Ναι, ο Θεός είναι Πολυεύσπλαχνος, γεμάτος συμπόνια και αγάπη, και μας πλησιάζει με τον τρόπο αυτό, παρ’ όλη την κακία μας, δεν μας εγκαταλείπει ποτέ. Η Αγάπη Του είναι τόσο μεγάλη που δεν μπόρεσε να αντισταθεί άλλο και να περιμένει. Έσπευσε από τον Ουρανό για να μας πλησιάσει και να έρθει όσο το δυνατόν πιο κοντά μας για να μας σώσει! Αν πέσετε, θα σας σηκώσει και θα σας μεταφέρει. Είστε άρρωστοι; Θα σας γιατρέψει. Νιώθετε εγκαταλειμμένοι και λυπημένοι; Θα τρέξει κοντά σας και θα σας παρηγορήσει. Σας συκοφαντούν εξαιτίας Του; Θα σας ανταμείψει πλούσια στον Ουρανό, γιατί είναι ένας σπλαχνικός Πατέρας, πιστός και καλός. Χαθήκατε; Θα σας αναζητήσει, θα σας βρει και θα σας αγκαλιάσει. Γιατί είστε το παιδί Του, ο θησαυρός Του, και έχει το όνομά σας χαραγμένο στην Καρδιά Του. Επομένως, είναι σαφές ότι η σπλαχνική προσέγγιση του Θεού με αυτόν τον τρόπο, στην εποχή μας, πράγματι είναι ένα μεγάλο δώρο και μια ευλογία για όλους μας.

Ας μην ξεχνάμε πώς περιγράφει ο Χριστός τον Πατέρα στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ, λέει: Ο Πατέρας Μου είναι Βασιλιάς, κι όμως τόσο μητρικός. Κριτής, κι όμως τόσο σπλαχνικός και τρυφερός, το Άλφα και το Ωμέγα, κι όμως τόσο πράος.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 10 Αυγούστου 1994)

Στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ, ο Θεός λέει τα εξής:αν Με θέλεις για Πατέρα σου, θα σε έχω σαν παιδί Mου. Αν Με θέλεις για Nυμφίο σου, θα σε έχω σα νύφη Mου. Αν επαναστατήσεις εναντίον Mου, θα σου φερθώ σαν Kριτής.” Είναι γνωστό ότι η αυστηρότητά Του είναι τό ίδιο μεγάλη με το Έλεός Του.

Μετάνοια

Η ανάγνωση των μηνυμάτων αυτών, μας διαφωτίζει στο να αντιληφθούμε την αμαρτωλότητά μας και την αναξιότητά μας ενώπιον του Θεού. Τα Μηνύματα της ΑΕΘΖ μας διδάσκουν ότι για να γίνουμε άξιοι για τον Θεό, πρέπει να μετανοήσουμε. Η μετάνοια οδηγεί την ψυχή από το σκοτάδι στο φως, λέει ο Κύριος, και στη γνώση του Θεού και του θελήματος Του. Είναι η πύλη που οδηγεί την ψυχή μας από το σκοτάδι στο φως. Η μετάνοια, λέει ο Κύριος, επιτρέπει στο Άγιο Πνεύμα Του να μας κυριεύσει και να μας κάνει δικούς Του!

Γνωρίζουμε πως η μεγάλη αποστασία έχει σαν αποτέλεσμα το ξεπούλημα των ναών. Ο χριστιανικός κόσμος καταρρέει. Γι’ αυτό και κινητοποιείται όλος ο Ουρανός, ανησυχεί για εμάς και φανερώνει όσο ποτέ τα θαυμαστά σημάδια. Γιατί λοιπόν υπάρχουν ακόμη τόσοι δύσπιστοι Θωμάδες; Ο Ιησούς πολλές φορές μου λέει: “Πήγαινε να εκχριστιανίσεις μια αποχριστιανοποιημένη κοινωνία”. Έρχεται για να μας ζωοποιήσει, να μας ανακαινίσει, να αλλάξει τις καρδιές μας, να μας θυμίσει τα αληθινά μας θεμέλια και σε ποιον ανήκουμε. Έρχεται να ενώσει το αποσυνδεδεμένο σώμα Του, που είναι διηρημένο, λέγοντάς μας ότι ‘η Εκκλησία θα αναβιώσει!(ΑΕΘΖ Μηνύματα, 18 Mαΐου 1994)

Είναι γνωστό ότι χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να μας πλησιάσει, με διάφορους τρόπους, να μας παιδαγωγήσει και να μας μεταμορφώσει σε αληθινούς αποστόλους αυτών των έσχατων καιρών για να ομολογήσουμε έναν Χριστό Αναστημένο και να δοξάσουμε το Άγιο Όνομά Του. Ο Θεός δεν θέλει χλιαρούς Χριστιανούς, επειδή η φλόγα μέσα τους τρεμοπαίζει. Είναι έτοιμη να σβήσει, γι’ αυτό στέλνει το Άγιο Πνεύμα Του για να ανάψει κάθε καρδιά και να την κάνει ζωντανή φλόγα. Με άλλα λόγια, ανανεώνει τη δημιουργία Του…

Δοξάζοντας τον Θεό

Εκείνος μας διάλεξε, δεν Τον διαλέξαμε εμείς. Αναθέτει σε όποιον είναι πρόθυμος να πάει και να φέρει καρπούς που διαρκούν.

Ναι, στον καθένα από εμάς σε αυτή τη γη έχει δοθεί μια αποστολή, λέει ο Κύριος. Η πρωταρχική μας αποστολή είναι να αγαπάμε τον Θεό και να Τον υπηρετούμε και να αγαπάμε ο ένας τον άλλον – κάνοντας το καλό για την υπόλοιπη ζωή μας και δοξάζοντας έτσι ον Θεό. Ο Θεός δεν δίνει σημασία στην αδυναμία μας, αντιθέτα, μπορεί να κάνει σπουδαία πράγματα με την αδυναμία μας. Θα δείξει την εξουσία Του και εκεί που υστερούμε θα αναπληρώσει Εκείνος. Αυτό που χρειάζεται, λέει, είναι μια καρδιά καθαρή και μετανοημενη που θα Τον δοξάσει, γι’ αυτό μας ζητάει να απαρνηθούμε τον εαυτό μας και τη θέληση μας. Να τι μας λέει.

Με την αδυναμία σου, κληρονομείς τη Δύναμή Μου. Με την υποταγή σου κληρονομείς το Θέλημά Μου. Με την πλήρη σου αυταπάρνηση γίνεσαι κληρονόμος της Εικόνας Μου. Με τη φτώχεια σου, κληρονομείς ό,τι γυρεύουν οι σοφοί αλλά δεν μπορούν ποτέ να το κληρονομήσουν, κληρονομείς την Σοφία Μου. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 29 Ιουνίου 1994)

– Η ευχαρίστησή Μου είναι μέσα σε κάθε καρδιά καθαρή .

– Η χαρά Μου είναι όταν βλέπω τα μάτια σας να γυρεύουν μόνο τα ουράνια αγαθά.

– Η δόξα Μου είναι όταν έρχεστε και Μου λέτε: «εδώ είμαι … εδώ είμαι» και Μου προσφέρετε την καρδιά σας για να την κάνω κτήμα Μου και να την εξουσιάσω.

– Η μεγαλοσύνη Μου και η λαμπρότητά Μου είναι όταν φυλάτε άγιο το ιερό Μου, και το μετατρέπετε σε έναν ένδοξο τόπο για τη Μεγαλειότητά Μου.

– Η Βασιλεία Μου είναι όταν μέσα στην αθλιότητά σας και στη φτώχεια σας φωνάζετε: “Ωσαννά! Ωσαννά! Στον Βασιλέα που μας έσωσε για πάντα!”

– Αυτή είναι η Δόξα Μου…. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 10 Ιουνίου 1994)

Υπηρετούμε τον Θεό ότα υπηρετούμε τους άλλους που έχουν ανάγκη. (…) Ο Θεός είναι γενναιόδωρος και δεν περιορίζει τη γενναιοδωρία Του σε λίγες ψυχές ευνοημένες, αλλά την επεκτείνει σε όλους, θυσιάζοντας τον εαυτό Του ανεπιφύλακτα σε όλη τη δημιουργία Του.. Δίνει και ξαναδίνει χωρίς να Του το ζητάμε. Το μόνο ο Θεός ζητάει από εμάς είναι: καλή θέληση, καρδιά επιεική και μετανοημένη και μια προσπάθεια από την πλευρά μας να κάνουμε το Θέλημά Του. Η Ιερή Καρδιά έχει πολλούς θησαυρούς, και μας ζητάει να τους αποκτήσουμε, καθώς προορίζονται για εμάς.

“…δημιουργία, άνοιξε τα μάτια σου για να αντικρίσεις την Ιερή Μου Καρδιά, άνοιξε τα μάτια σου και την καρδιά σου μπροστά στα μεγαλεία που είναι χαραγμένα στην Καρδιά Μου. Δεν θα σου κρύψω τους ανεκτίμητους Θησαυρούς Μου. Αν και είσαι παροδική, θα ανοίξω την πόρτα της Καρδιάς Μου και όταν τα μάτια σου αντικρίσουν μέσα στην αθλιότητά σου τη μεγαλοπρέπεια της Καρδιάς Μου, η ψυχή σου θα καταληφθεί από μια μόνιμη επιθυμία για τους κανόνες Μου, και οι αποφάσεις Μου θα γίνουν η χαρά σου και οι σύμβουλοί σου. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 28 Νοεμβρίου 1996)

Το δώρο της Αγάπης

Ο Θεός μας υπενθυμίζει ότι το Θέλημα του Πατέρα είναι να αγαπάμε, διότι την Ημέρα της Κρίσεως θα κριθούμε όλοι ανάλογα με το μέτρο της αγάπης που είχαμε εδώ στη γη. Ο Ιησούς λέει: “Όποιος αγαπάει, γνωρίζει τον Θεό. Η Αγάπη για τον Θεό είναι η κυριότερη αρετή, λέει ο Κύριος, επειδή από την αγάπη βλασταίνουν όλες οι άλλες αρετές. Αγάπη σημαίνει να ζούμε σύμφωνα με την αλήθεια, λέει ο Κύριος:

“Όσο μεγαλύτερο είναι το δώρο της αγάπης, τόσο και η γνώση σας για τον Θεό είναι πληρέστερη. Όσο πιο ένθερμη η αγάπη σας για τον Θεό, τόσο πιο ένθερμες είναι και οι προσευχές σας. Όσο πιο τέλεια είναι η αγάπη σας τόσο πιο άγια γίνεται και η ζωή σας. Η Αγάπη αρέσκεται στην Αλήθεια.”

Ο Θεός Πατέρας είπε σε ένα μήνυμα της ΑΕΘΖ: “…Η αγάπη είναι πάνω από όλα. Όποιος αγαπά, κάνει το Θέλημά Μου. Αυτή είναι το κλειδί για την είσοδό σας στην ουράνια Βασιλεία Μου. Αν ισχυρίζεστε πως ζείτε ενωμένοι μαζί Μου και δεν έχετε αγάπη, τότε δεν μπορείτε να λέτε πως ζείτε ενωμένοι μαζί Μου. Μια Αληθινή ζωή μαζί Μου είναι το να ζείτε με τον ίδιο τρόπο που έζησε ο Χριστός.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 25 Φεβρουαρίου 1998)

Η αγάπη είναι θυσιαστική και ανώτερη από όλες τις αρετές. Ο Κύριος λέει ότι αυτή είναι το κλειδί για την είσοδό μας στον ουρανό. Ελάχιστοι αγαπούν τον Θεό, όπως μας ζητάει η πρώτη εντολή, και όπως Εκείνος θέλει να Τον αγαπάμε. Και ακόμη λιγότεροι είναι εκείνοι που κατανοούν τον Θεό και Τον γνωρίζουν με οικειότητα. Άλλο είναι να πιστεύεις στον Θεό και άλλο να γνωρίζεις τον Θεό και να κατανοείς τον Θεό. Ακόμη και οι δαίμονες πιστεύουν στον Θεό, αλλά δεν νιώθουν αγάπη γι’ Αυτόν. Πολλοί κηρύττουν και μιλούν για τον Θεό, κι όμως δεν γνωρίζουν τον Θεό με οικειότητα, χωρίς ποτέ να έχουν βιώσει την εμπειρία του Θεού. Και μπορείτε να το καταλάβετε αυτό, επειδή δεν έχουν μέσα τους φωτιά, ούτε διάκριση. Είναι αμαρτία το να αποτύχουμε να γνωρίσουμε τον Θεό. Στον Ιερεμία 9: 22-23 ο Θεός λέει:

Ας μην καυχάται ο σοφός για τη σοφία του ούτε ο δυνατός για τη δύναμή του ούτε ο πλούσιος για τον πλούτο του! Αλλά αν κάποιος θέλει να καυχηθεί, ας καυχηθεί γι’ αυτό: ότι Με καταλαβαίνει και Με γνωρίζει.”

Ο Κύριος μας λέει στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ: Θα ρωτήσετε: «και τι σημαίνει να κατανοήσουμε τον Θεό; Το να Με κατανοήσετε είναι η αρχή της Σοφίας. Είναι το να Με αναγνωρίσετε για Θεό σας και να Με σέβεστε.. Ο σεβασμός σε Εμένα είναι η αποφυγή κάθε κακού. Είναι επίσης το να Με έχετε δει με τα πνευματικά σας μάτια όσο είστε ακόμη στη γη. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 20 Ιανουαρίου 2001)

Τι πήγε λοιπόν στραβά;

Η Αποστασία

Ο σημερινός κόσμος έχει απομακρυνθεί από τον Θεό. Πολλοί έχουν φτιάξει έναν Θεό παγωμένο, έναν απολιθωμένο και πεθαμένο Θεό. Μια μούμια σε ένα μουσείο. Πολλοί σήμερα, που έχουν αποστατήσει, βλέπουν τον Θεό σαν μια άψυχη εικόνα ή ότι βρίσκεται κάπου ψηλά και απολαμβάνει τη Δόξα Του. Κάποιον που δεν μας ακούει, και γιατί;

Επειδή Τον έχουν εκλογικεύσει και Τον έχουν μετατρέψει σε τυπωμένα λόγια σε μια σελίδα της Αγ.Γραφής. Και όταν ο Χριστός φανερώνει ότι είναι ζωντανός και κατεβαίνει για να βρεθεί ανάμεσά μας και να μας μιλήσει, βγαίνοντας από τις εικόνες Του, πολλοί φρικάρουν πανικόβλητοι και Τον απορρίπτουν! Αυτοί είναι οι δύσπιστοι Θωμάδες της εποχής μας. Μήπως Τον θέλουμε νεκρό; Ο Κύριος μας προειδοποιεί να βγούμε από την άνεσή μας, από το κουκούλι μας, από τον λήθαργο μας και από τον πνευματικό μας θάνατο! Θέλει να μας ξυπνήσει από το βαθύ κώμα μας και να μας ζωοποιήσει. Επομένως, είναι καθήκον μας να γίνουμε μάρτυρες της Αγάπης του Θεού και να υπενθυμίσουμε σε αυτόν τον κόσμο της αποστασίας έναν Αναστημένο Χριστό, ζωντανό, που μας μιλάει και μας ικετεύει να αλλάξουμε τις καρδιές μας και να επιστρέψουμε σ’ Αυτόν. Η Αγάπη Του, που είναι θαυμαστή και τόσο μεγάλη και τόσο ισχυρή, που δεν μπορεί να την συγκρατήσει πια και να παραμείνει σιωπηλός, Τον ωθεί να μας φανερώσει τον εαυτό Του! Η Αγάπη Του δεν μπορεί να μείνει σιωπηλή, γι’ αυτό σπεύδει κοντά μας και χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να μας σώσει, για να μας τραβήξει από τα μαλλιά μας, από την πίσσα της αμαρτίας μας!

Ο Ιησούς μας ρωτάει:

“…Μπορούν να ζήσουν τα λουλούδια χωρίς νερό; Γιατί λοιπόν τόσοι από σας αρνούνται σήμερα την έκχυση του Αγίου Μου Πνεύματος και αμφιβάλλουν πως τούτο το Νερό που αναβλύζει από το Θρόνο Μου είναι δικό Μου;” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 11 Φεβρουαρίου 1992)

Η Παναγία: «Ο Θεός προσκαλεί τους πάντες κοντά Του. Προσπαθήστε να αντιληφθείτε το Θείο Κάλεσμα Ειρήνης, σας παροτρύνω να προσεύχεστε για Ειρήνη, να επιθυμείτε με ζήλο την Ειρήνη. Ευλογημένα Μου παιδιά, επιτρέψτε Μου να επαναλάβω ακόμη μια φορά ότι χρειάζομαι τις προσευχές σας για Ειρήνη,τις συγκεντρώνω όλες και τις προσφέρω σαν ανθοδέσμη από ανοιξιάτικα λουλούδια στον Παντοδύναμο. Στην πραγματικότητα η γη, δίχως τις θερμές προσευχές σας για Ειρήνη, θα αισθανθεί τον εμετό του Σατανά που προσπαθεί να σβήσει το λιγοστό φως που έχει μείνει μέσα σας. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 31 Ιανουαρίου 1991)

Αυτά είναι τα σημεία των Έσχατων Καιρών. Αυτή τη στιγμή διεξάγεται μια πραγματική πνευματική μάχη, στην οποία συμμετέχουμε όλοι. Το εξηγήσα αυτό στο βιβλίο μου με τίτλο Υπάρχει ο Παράδεισος αλλά υπάρχει και η Κόλαση.

Έχουμε μάθει, όπως έγραψα στο βιβλίο μου, ότι αυτές οι πονηρές δυνάμεις θέλουν την καταστροφή του σώματός μας και κυρίως, την καταστροφή της ψυχής μας. Ο Σατανάς επιθυμεί να μας δει να περνάμε την αιωνιότητα στην κόλαση μαζί του και με τους δαίμονές του και να υποφέρουμε όπως υποφέρουν αυτοί. Θα έκαναν τα πάντα για να βλάψουν τη δημιουργία του Θεού: οι πόλεμοι, τα εγκλήματα, το μίσος του ενός έθνους απέναντι στο άλλο, όλα αυτά είναι κατά κάποιον τρόπο ενέργειες του διαβόλου.

Πρέπει να αρχίσουμε να εξετάζουμε τους εαυτούς μας και αν ρωτάτε πώς, να τι λέει η Παναγία, η ευλογημένη μας Μητέρα:

“Όταν έρχεστε να προσευχηθείτε στα προσκυνήματα, έρχεστε με καθαρή καρδιά; Πάψατε να αδικείτε; Ζείτε ειρηνικά με τον πλησίον σας; Εξομολογηθήκατε και μετανοήσατε ειλικρινά για τα αμαρτήματά σας; Ευλογήσατε τους εχθρούς σας και τους συγχωρήσατε; Ανταποδώσατε με καλό το κακό; Είστε πραγματικά έτοιμοι να συναντήσετε τον Θεό με χέρια γεμάτα καλές πράξεις;” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 10 Οκτωβρίου1990)

Η Παναγία μας έδωσε προ καιρού ένα μήνυμα στο οποίο μας ζητούσε πράξεις εξιλέωσης, προσευχές και θυσιαστική αγάπη. Διαφορετικά, ο θυμός του Θεού θα στείλει μια Τιμωρία με Φωτιά.. Ο Θεός μας ζητάει να ζούμε τα Λόγια Του και να τα κάνουμε πράξη. Αν δεν αποφασίσουμε υπέρ του Θεού και αν ό,τι έργο κάνουμε στη ζωή μας δεν το προσφέρουμε στον Θεό με αγάπη, όταν έρθει η μέρα που θα Τον αντικρίσουμε στον Ουρανό, δεν θα μας αναγνωρίσει. Γιατί;

Επειδή δεν θα είμαστε ενδεδυμένοι με τον Χριστό.

Ό,τι κάνουμε, είτε ντυνόμαστε, είτε κοιμόμαστε, είτε αναπνέουμε, είτε μαγειρεύουμε, είτε πίνουμε, είτε τρώμε, είτε γελάμε, είτε κλαίμε, να έχουμε διαρκώς στο νου μας τον Θεό και να διψάμε για τον Θεό. Κι αυτό γίνεται μια αδιάλειπτη προσευχή όπως μας ζητάει ο Ιησούς. Να Τον ποθούμε, να Τον επιθυμούμε, να διψάμε γι’ Αυτόν, μια προσευχή χωρίς λόγια, αλλά να είναι η καρδιά μας που να Του μιλάει και να Τον δοξάζει.

Ας μην είμαστε σαν εκείνους που τους αρέσει να τους υπηρετούν, και εκείνους που τους αποκαλώ ” takers” (προτιμούν να παίρνουν), ενώ θα έπρεπε να δίνουν.” . Είμαστε άραγε σαν εκείνους που μόλις ακούσουν για μια νέα εμφάνιση ή μια νέα αποκάλυψη τρέχουν πίσω της; Όπως οι πεταλούδες που πηγαίνουν από λουλούδι σε λουλούδι; Ας δούμε τι λέει ο Ιησούς στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ και τι θα μας ρωτήσει όταν Τον συναντήσουμε:

“Δείξε Μου τα χέρια σου… Δες τώρα τα δικά Μου … Τα Χέρια Μου έχουν κάνει πολλά καλά έργα που δεν έχουν γραφτεί στο Βιβλίο. Κανένας βασιλέας δεν υπηρέτησε τους υπηκόους του όπως τους υπηρέτησα Εγώ, ο Βασιλέας των βασιλέων. «Αν και ήμουν Θεός, δεν θεώρησα την ισότητά Μου με τον Θεό αποτέλεσμα αρπαγής, αλλά εκκένωσα τον εαυτό Μου και πήρα μορφή δούλου.» Με τον τρόπο αυτό θα αναγνωρίσω τους δικούς Μου, όταν θα τα απαρνηθούν όλα και θα ακολουθήσουν το θείο Μου Θέλημα. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 28 Ιανουαρίου 1997)

Ναι, τα πάντα θα ξεσκεπαστούν και θα αποκαλυφθούν στα Μάτια Εκείνου στον οποίο θα πρέπει να δώσουμε λόγο για τους εαυτούς μας. Θα υπάρξουν όμως κάποιοι που θα πουν: “Μα δεν έχω αρκετό χρόνο και σθένος για να πραγματοποιήσω τέτοιες πράξεις…”

Ο Ιησούς δεν είπε κάποτε στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ: “Κάντε το καλύτερο που μπορείτε και Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 14 Οκτωβρίου 1991) Αλλά όταν κάποιος δεν προσπαθεί καν, ή δεν κάνει την παραμικρή προσπάθεια, πώς περιμένετε να προοδεύσει;

Ο Κύριος ζητά από τον καθένα μας προσευχές και καλά έργα. Η μεγαλύτερη υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στον Θεό είναι να φέρουμε μια ψυχή πίσω σ’ Αυτόν! Το να φέρουμε μια ψυχή στον Θεό είναι μια πράξη μέσω της οποίας συγχωρούνται πολλές αμαρτίες μας. Ο Κύριος θέλει να προοδεύσουμε και να μην πέσουμε στον εφησυχασμό για να μην κυριευθούμε από ένα πνεύμα λήθαργου. Ο Κύριος μας προειδοποιεί να μείνουμε ξύπνιοι, λέει:

“Καημένα Μου παιδιά, όταν έρθει η ημέρα να αντικρύσετε τον Δημιουργό σας, θα σταθείτε όρθιοι μπροστά στο Θρόνο Του με άδεια χέρια γιατί η ψυχή σας θα παραμείνει ένας ξερότοπος, μια άνυδρη γη, μια έρημος. Αν όμως εισχωρήσετε με ειλικρινή διάθεση στα Μυστήρια που σας αποκαλύπτουμε τώρα με τα Μηνύματα αυτά, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε ότι όλα τα έργα που κάνει ο Θεός είναι γεμάτα Δόξα και Μεγαλοπρέπεια.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 4 Απριλίου 1997)

Ο Κύριος λέει ότι δεν πρέπει να παραμείνουμε πια στην αμαρτία μετά από αυτό.

“Αν παραμένετε στο αμάρτημα αυτό, είναι σα να Μου λέτε: “Κύριε, προτιμώ να παραμείνω στον τάφο μου. Διάλεξα να παραμείνω νεκρός και να ζω ανάμεσα στους νεκρούς”. Η σάρκα σας έχει αρχίσει να σαπίζει, αποσυντίθεστε, και συνεχίζετε να αρνείστε τη Ζωή; Το να αρνείστε την αμαρτία σας είναι σα να αρνείστε τη Ζωή. Ελάτε, αντίθετα, στο πλευρό Μου και στο πλευρό των αγίων και όσων πάνω στη γη πλησιάζουν την τελειότητα, που είναι γαλήνιοι καθώς Με στοχάζονται και που τους κατακλύζω με άρρητα πλούτη και ουράνια μυστήρια.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 8 Σεπτεμβρίου 2002)

“Θέλω όλοι αυτοί που Με αγαπούν να προσεύχονται, να προσεύχονται, να προσεύχονται να λήξει αυτή η Αποστασία. Θέλω να ενθαρρύνω τους φίλους Μου να συνεχίσουν τα καλά τους έργα. Ευλογώ όλους εκείνους που σκορπούν τους σπόρους Μου Ειρήνης και Αγάπης. Εμπιστευθείτε Με μέχρι τέλους.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 5 Οκτωβρίου 1988)