Στα Μηνύματα της ΑΕΘΖ θα πρέπει να έχετε διαβάσει, μεταξύ όλων των μηνυμάτων, εκείνα που μας διδάσκουν πώς να προσεγγίσουμε τον Θεό και να Τον γνωρίσουμε, πώς να προσευχόμαστε αδιάλειπτα, πώς να μετανοούμε και πολλές άλλες διδασκαλίες. Υπάρχουν επίσης πολλά μηνύματα που είναι προφητικά: προφητείες για το 1o τσουνάμι, προφητείες για τους Δίδυμους Πύργους που θα έπεφταν και θα κατέρρεαν σε ένα λεπτό, προφητείες για την τότε κομμουνιστική Ρωσία, προφητείες για τον κόβιντ 19, προφητείες για την Εκκλησία και για τους έσχατους καιρούς κ.ά., και που επαληθεύτηκαν όλες. Πολλές έχουν πραγματοποιηθεί και άλλες τόσες δεν πραγματοποιήθηκαν ακόμη. Όλα τα Μηνύματα της ΑΕΘΖ ανήκουν στην κατηγορία των προφητειών.

Όταν ο Κύριος μιλάει με τον ενα ή τον άλλο τρόπο, οι Άγγελοί Του σκύβουν χαμηλά. Αλλά έχετε παρατηρήσει ότι σήμερα, σ’ αυτούς τους Εσχατους Καιρούς, όταν ο ουρανός χαμηλώνει για να μας πλησιάσει, και ο Θεός από ψηλά μας καλεί, μας μιλάει ως ανήσυχος Πατέρας, πόσοι σ’ αυτόν τον κόσμο δίνουν προσοχή; Οι περισσότεροι δείχνουν πλήρη αδιαφορία, άλλοι απάθεια και αλαζονεία και δεν πιστεύουν, κυρίως επειδή είναι πολύ υλιστές, άλλοι επειδή έχουν αποστατήσει, άλλοι επειδή τα μηνύματα προέρχονται από ένα αδύνατο χέρι και άλλοι τα περιφρονούν από υπερηφάνεια, ισχυριζόμενοι ότι δεν τα χρειάζονται κ.λπ.

“…Εκχέω τώρα το Άγιο Πνεύμα Μου για να σας θυμίσω τα πραγματικά σας θεμέλια και πως όλοι εσείς είστε ο σπόρος Μου. Αλλά ο σπόρος Μου σήμερα είναι γεμάτος άψυχα λόγια…” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 13 Δεκεμβρίου 1992)

Σαν στοργικός Πατέρας, ο Θεός μας προειδοποιεί, προειδοποιεί τον κόσμο να αλλάξει καρδιά και να επιστρέψει κοντά Του με την προσευχή. Μας καλεί σε μετάνοια, διαφορετικά θα μας βρουν καταστροφές. Να μία από τις πολλές προειδοποιήσεις:

“…Ας περάσει τούτη η χρονιά και θα δεις τι θρήνο και οδυρμό θα θερίσει τούτη η γενεά και τι πανικός θα επικρατήσει! Η γενεά σου πραγματοποιεί σχέδια που δεν είναι δικά Μου και έτσι προσθέτει τη μια αμαρτία πάνω στην άλλη, θανάσιμες αμαρτίες.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 30 Νοεμβρίου 2015)

Το ερώτημα είναι: Γιατί σε αυτούς τους Έσχατους Καιρούς υπάρχει ολοφάνερα μια έκχυση του Αγίου Πνεύματος; Καταρχάς, η Γραφή λέει ότι στα Τέλη των Καιρών θα έχουμε μια έκχυση του Αγίου Πνεύματος. Γιατί λοιπόν υπάρχουν στον κόσμο ακόμη άνθρωποι που δεν αναγνωρίζουν αυτά τα σημεία των Καιρών; Ο Απ. Παύλος μας είπε πώς να αναγνωρίσουμε τα Τέλη των Καιρών: Στην επιστολή του προς Θεσσαλονικείς 2:2 λέει, ότι θα αναγνωρίσουμε τα Τέλη των Καιρών από δύο σημεία: τη μεγάλη αποστασία και την ύπαρξη ενός πνεύματος ανταρσίας που εναντιώνεται στον Θεό και παριστάνει τον Θεό.

Η Παναγία μάς εξηγεί: “Ο κόσμος κατήντησε κρύος, παγερός … Ο κόσμος είναι νεκρός στην αγάπη, είναι βυθισμένος σε βαθύ σκοτάδι, γιατί το μίσος, η απληστία και ο εγωισμός κυριαρχούν σε όλη τη γη, μέχρι τα έγκατά της. … Συγκλονίζομαι από τις φοβερές εικόνες που βλέπω, με τις αδικίες του σκοτεινού αυτού κόσμου και την αποστασία που έχει διεισδύσει στο ίδιο το Ιερό. Οι καταστροφές, η πείνα, οι συμφορές, οι πόλεμοι και οι επιδημίες, όλα αυτά επισύρονται από εσάς. Ό, τι βγαίνει από τη γη, επιστρέφει στη γη και δεν είναι ο Θεός που σας στέλνει όλες αυτές τις συμφορές, όπως πολλοί από εσάς τείνουν να πιστεύουν. Ο Θεός είναι Δίκαιος και Πολυέλεος, αλλά το κακό επισύρει το κακό.(ΑΕΘΖ Μηνύματα, 15 Μαΐου 1990)

Κάποιοι φίλοι μου που έχασαν την πίστη τους σχολίασαν κάποτε και ρώτησαν: “αν υπάρχει Θεός, τότε δεν είναι Δίκαιος, γιατί υποφέρουν τόσα πολλά παιδιά και γιατί αφήνει να συνεχίζεται το κακό;” Ρώτησα τον Ιησού πώς να απαντήσω σε αυτού του είδους τις κατηγορίες για τον Θεό, και ο Ιησούς είπε απλά: “αν πεθαίνετε, είναι εξαιτίας της αποστασίας σας…” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 10 Αυγούστου 2015)

Γι’ αυτόν τον λόγο ο Θεός μας καλεί όλους επειγόντως να μετανοήσουμε! Αν σήμερα ο κόσμος υποφέρει από τόσα πολλά δεινά, είναι επειδή ο κόσμος δεν μετανοεί και λείπει η αγάπη. Όπως μου είπε ο Ιησούς το 1985, όταν άρχισα για πρώτη φορά να λαμβάνω αυτά τα Θεία Μηνύματα:Λείπει η Αγάπη…”(ΑΕΘΖ Μηνύματα, 2 Δεκεμβρίου 2020)

Και σε ένα μήνυμα από τον Ουράνιο Πατέρα μας:

Παρατηρώ σήμερα τη γη και εύχομαι να μην το είχα κάνει… Τα Μάτια Μου βλέπουν ό,τι δεν ήθελα ποτέ να δω, και τα Αυτιά Μου ακούνε ό,τι δεν ήθελα ποτέ να ακούσω! Η πατρική Μου Καρδιά βυθίζεται στη θλίψη… Έπλασα τον άνθρωπο κατ’ Εικόνα Μου, όμως έχουν εξευτελιστεί, και σήμερα πολλοί έχουν γίνει όμοιοι με το Θηρίο!” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 15 Απριλίου 1996)

Κάποιοι με ρωτούν μερικές φορές: “Και τι λέει αυτές τις μέρες ο Ιησούς;” Θέλω να τους πω: “Ξέρετε τι λέει ο Ιησούς τα τελευταία 2000 χρόνια, ακόμη και τα τελευταία αυτά χρόνια;” Γιατί να πει κάτι διαφορετικό τώρα από ό,τι είπε στο παρελθόν; Θέλουν να γνωρίζουν το μέλλον – ωστόσο, ο Ιησούς είπε κάποτε: το μέλλον ανήκει σε Εμένα και μόνο σε Εμένα.”

Διαβάζοντας την Αληθινή εν Θεώ Ζωή, ωφελούμαστε από το κάλεσμα του Θεού που θέλει να οδηγήσει την ψυχή μας στην αγιότητα.

Μην επιτρέψεις στην καρδιά σου, λέει ο Κύριος, να γίνει,”σαν μια στέρνα ραγισμένη που συνεχώς αδειάζει το περιεχόμενό της και δεν μπορεί να το συγκρατήσει, κι όσο κι αν τη γεμίζουν πάντα θα στερεύει και θα παραμένει αδειανή…” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 3 Φεβρουαρίου 2003)

Ας είμαστε άγρυπνοι απέναντι στο κάλεσμα του Θεού και ας μάθουμε από τα σοφά Λόγια Του, για να μπορούμε να αρωματίσουμε τον κόσμο με τη γλυκιά Του ευωδία, μετατρέποντας τις ερημιές σε αγρούς γνώσης.

Σας προσκαλώ σήμερα να μάθετε πώς να μείνετε πιστοί στον Θεό και πώς να ακολουθήσετε τα βήματα των παλαιών προφητών. Πώς να ανοίξετε έναν πλατύ δρόμο στο νου και στην καρδιά σας, για να δείτε πώς οι παλαιοί προφήτες φύλαξαν πλήρως την πιστότητά τους απέναντι στον Θεό όταν τους κάλεσε για να τους φανερώσει τα σχέδιά Του. Ας μάθουμε από αυτούς και ας στοχαστούμε σαν κι αυτούς όταν διέσχιζαν αυτές τις άγονες περιοχές, αυτές τις πνευματικές ερημιές. Στο πνευματικό μονοπάτι, διδάχθηκαν την αυταπάρνηση, βάζοντας τα συμφέροντα του Θεού και τον Ίδιο τον Θεό πάνω από τα δικά τους. Έμαθαν να απογυμνώνονται από το εγώ και το θέλημά τους.

Για να γίνουμε τέλειοι σύμφωνα με την εικόνα του Θεού, ο Κύριος μας λέει στα μηνύματά Του ότι πρέπει να απαρνηθούμε τον εαυτό μας. Και τότε, σε αυτή την ανώτερη κατάσταση χάρης θα μεταμορφωθούμε σε μια τέλεια εικόνα του Θεού, διότι ό, τι αναλαμβάνουμε, λέει ο Κύριος, θα γίνεται χωρίς ψεγάδι. Θα είναι θεϊκά και σύμφωνα με τον Νου και το Θέλημα του Θεού. Γι’ αυτό, θα πρέπει να μάθουμε τι μας ζητάει. Είπε:“Χαμήλωσε ακόμη περισσότερο τη φωνή σου τώρα για να ακούσεις μόνο τη δική Μου. Χαμήλωσε το κεφάλι σου για να φανεί το δικό Μου Κεφάλι. Χαμήλωσε τον εαυτό σου για να σε σηκώσω κοντά Μου.” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 26 Σεπτεμβρίου 1991)

Ο Θεός λέει σε ένα μήνυμα ότι η ψυχή δεν μπορεί να ζήσει χωρίς Αυτόν, αλλά αντλεί τη ζωή της από Εκείνον. Χωρίς τον Θεό το τραπέζι μας είναι άδειο, αλλά με τον Θεό το τραπέζι μας είναι γεμάτο. Η κοινωνία μας όμως έχει φτιάξει έναν περίπλοκο Θεό. Πολλοί Τον έχουν εκλογικεύσει. Γνωρίζουν και διαβάζουν για τον Θεό μόνο σε μια τυπωμένη σελίδα μόνο, τίποτα περισσότερο. Βλέπουν τον Θεό σαν μια μούμια σε ένα μουσείο, έναν παγωμένο Θεό. Κάποιοι Τον έχουν κάνει απρόσιτο και έχουν χάσει την αίσθηση της πραγματικότητας ότι ο Θεός είναι πράγματι πανταχού παρών και προσιτός.

Ο Θεός δεν είναι ένας περίπλοκος Θεός, και προπαντός: είναι προσιτός, πράος και μπορεί εύκολα να τον πλησιάσει κανείς, επειδή είναι πολύ σπλαχνικός και ευαίσθητος. Για παράδειγμα, όταν μας μιλάει, μιλάει στη γλώσσα μας για να μπορούμε να Τον καταλάβουμε. Κατεβαίνει από τη Δόξα Του και δεν φοβάται μήπως ευτελίσει το Σκήπτρο Του, και χαμηλώνει τον εαυτό Του, για να προσαρμοστεί σε εμάς, στο επίπεδό μας, ώστε να Τον κατανοήσουμε ευκολότερα.

Μερικοί άνθρωποι φοβούνται τον Θεό. Ο Θεός είπε μια μέρα:“…μη Με φοβάσαι. Να Με φοβάσαι μόνο όταν επαναστατείς εναντίον Μου.”(ΑΕΘΖ Μηνύματα, 18 Σεπτεμβρίου 1988) Ο Ιησούς περιγράφει τον Πατέρα:“…Βασιλιάς, κι όμως τόσο μητρικός, Κριτής, κι όμως τόσο σπλαχνικός και τρυφερός, το Άλφα και το Ωμέγα, κι όμως τόσο πράος;” (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 10 Αυγούστου 1994)

Ένα από τα πρώτα πράγματα που ο Θεός θέλησε να μάθω ήταν πώς να Του παραδώσω πλήρως το θέλημά μου. Μου ζήτησε να απαρνηθώ τον εαυτό μου και το θέλημά μου γιατί μόνο τότε θα μπορούσε να γίνει το Θέλημα Του μέσα μου. Έπρεπε να σταυρώσω τον εγωισμό μου. Να τι είπε: Απαρνήσου τον εαυτό σου, απαρνήσου το θέλημά σου. Επίτρεψέ Μου να σε πλάσω και να σε διαπλάσω σε αυτό που θέλω να γίνεις.. Πρόσεξα ότι ο Θεός ήταν ευγενικός όταν πρόφερε τη λέξη “επίτρεψέ Μου”, που σημαίνει ότι δεν εξαναγκάζει ούτε παραβιάζει την ελευθερία μας, αλλά μας επιτρέπει να επιλέξουμε ελεύθερα. Εκείνος μας προτείενι και είτε δεχόμαστε το Θέλημά Του, είτε το απορρίπτουμε.. Επίτρεψέ Μου να χρησιμοποιήσω τον χρόνο σου για να γράψω το Μήνυμά Μου (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 27 Απριλίου 2018) Βλέπετε λοιπόν πόσο πράος είναι ο Θεός, πόσο ευγενικός και πόσο στοργικός είναι.

Επανέρχομαι τώρα για να μιλήσω για τον χαρακτήρα των παλαιών προφητών. Ας συνειδητοποιήσουμε το ακατάβλητο θάρρος τους, τον ζήλο τους και την αγάπη τους για τον Θεό. Ήταν και αυτοί άνθρωποι και δεν διέθεταν τίποτα περισσότερο από εμάς, αλλά είχαν τη θέληση τους στραμμένη στο καλό, για να δοξάσουν τον Θεό. Ήταν αδύναμοι, αλλά ο Θεός τους έδωσε τη δύναμή Του. Δεν τα βρήκαν εύκολα, πάλεψαν και υπέμειναν, εναποθέτοντας την ελπίδα τους στον Θεό. Και επέμειναν να εκπληρώσουν την αποστολή τους και να δοξάσουν τον Θεό. Ο χαρακτήρας του προφήτη του Θεού βρίσκεται στην ικανότητά του να είναι άκαμπτος σαν μια Εκκλησία, μόνος απέναντι σε όλους για να ομολογήσει ότι μόνο ο Θεός του δίνει τη δύναμη να αντιστέκεται στους ανθρώπους.

Οι παλαιοί προφήτες επέτρεψαν στον Θεό να τους απογυμνώσει από κάθε τι εγκόσμιο (όπως ο Ιησούς μας ζητάει να κάνουμε στα μηνύματά Του), ώστε να μπορέσει να αποτυπώσει πάνω τους την Εικόνα Του. Ακόμα και όταν οι καταπιεστές τους τους ταλαιπωρούσαν, δεν λύγισαν ούτε καταβλήθηκαν, απεναντίας οι εχθροί τους έτρεμαν μπροστά στην παρουσία τους. (Αυτό μας διδάσκει να εμπιστευόμαστε μόνο τον Θεό και να στηριζόμαστε μόνο σε Αυτόν.) Στην πνευματική τους φτώχεια, ο Θεός μπορούσε να τους πλημμυρίσει με το φως Του, και να τους φωτίσει με Σοφία. Στη μιζέρια τους και στην ανικανότητά τους, ο Θεός τους έδωσε ευγένεια πνεύματος για να μεταφέρουν τον Λόγο Του άφοβα και μεγαλόπρεπα.

Επομένως, ας εγκαταλείψουμε κι εμείς την ευκολία που μας προσφέρει ο σύγχρονος κόσμος, καθώς και τις ανέσεις, και ας σπάσουμε αυτό το ασφαλές κουκούλι μέσα στο οποίο έχουμε υφάνει τους εαυτούς μας. Ας σπάσουμε τις αλυσίδες μας και ας απελευθερωθούμε για να κερδίσουμε αυτό που έλαβαν οι προφήτες. Και η ψυχή μας με την ευαισθησία που θα αποκτήσει, θα γίνει μια πηγή δακρύων, γεμάτη μετάνοια, όταν συνειδητοποιήσουμε Ποιος ήταν αυτός που ήταν έξω από την πόρτα της καρδιάς μας και χτυπούσε όλα αυτά τα χρόνια. Μέσω της μετάνοιας λαμβάνουμε το δώρο της αγάπης από το Άγιο Πνεύμα. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε αυτό το δώρο της αγάπης, επειδή ο Κύριος είπε ότι στο τέλος, την Ημέρα της Κρίσεως, θα κριθούμε όλοι σύμφωνα με το μέτρο της αγάπης που είχαμε εδώ στη γη.

Αφού μετανοήσουμε, το Άγιο Πνεύμα θα μας φωτίσει με το Φως Του και θα λάμπουμε μέσα μας, σαν να έχουμε μέσα μας χίλιους φωτεινούς αστερισμούς. Και από τότε, θα κάνουμε το Θέλημα του Θεού και τότε θα μπορούμε να πούμε: ” Βαδίζω μαζί με τον Θεό”.

Μόνο με τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος, λέει ο Κύριος, θα γνωρίσουμε το Θέλημα του Θεού. Όμως, το Άγιο Πνεύμα θα απομακρυνθεί από κάποιον που δεν έχει μετανοήσει και είναι φορτωμένος με αμαρτίες. Επομένως, αυτό το άτομο δεν θα μπορεί να δει το Θέλημα του Θεού, και ακόμη χειρότερα, αυτό το άτομο δεν θα μπορεί να αυξηθεί στην αγάπη του Θεού, όπως ο Θεός θέλει να αγαπάμε.

Ο Θεός ζητά από εμάς μια εσωτερική αλλαγή. Θα υπάρξουν κι αυτοί που θα πουν: “Μα πάντα τηρούσαμε το νόμο της Εκκλησίας και υπακούγαμε σ’ αυτόν…” Ο Κύριος λέει: “Δεν αρκεί να τηρείτε τον νόμο της Εκκλησίας και να υπακούτε σ’ αυτόν. Η ακαμψία σας σάς καταδικάζει. Πολύ συχνά μιλάτε για τον νόμο, αλλά δεν τον έχετε στην καρδιά σας. Η καρδιά του νόμου είναι η αγάπη∙ ζείτε το γράμμα του νόμου και παραμελείτε να ζήσετε την καρδιά του νόμου.” Συχνά παραβλέπουμε τα πιο σημαντικά στοιχεία του Νόμου, που είναι η αγάπη, το έλεος και η καλή πίστη. Αν οι άνθρωποι έπαιρναν πραγματικά στα σοβαρά τις προφητείες της Αληθινής εν Θεώ Ζωής, που είναι ένα σπλαχνικό κάλεσμα από τον Θεό στην προσευχή, όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες ήδη θα ήταν άγιοι. Αν δεχόμασταν και κάναμε πράξη την Ενότητα μέσα στη διαφορετικότητα, όπως μας ζητά ο Κύριος, θα είχαμε ήδη την ελπίδα ότι η προσευχή που απηύθυνε ο Ιησούς στον Πατέρα θα εκπληρωθεί. Αν κάθε ανθρώπινη ύπαρξη ανταποκρινόταν στην Αγάπη του Θεού, που Την φανερώνει στα Μηνύματα της Αληθινής εν Θεώ Ζωής για τον καθένα μας, η ζωή μας θα μεταμορφωνόταν σε έναν Ύμνο Αγάπης. Αν οι άνθρωποι έπαιρναν στα σοβαρά τις προειδοποιήσεις του Χριστού για την οργή του Σατανά σ’ αυτές τις έσχατες ημέρες, (ο Σ.) θα είχε ήδη νικηθεί και εξοριστεί από τις καρδιές των ανθρώπων και από τον κόσμο. Αν όλες οι θρησκείες του κόσμου ανταποκρίνονταν στο κάλεσμα του Θεού για συμφιλίωση, όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες θα είχαν αναγνωρίσει ο ένας τον άλλον σαν αδελφούς και αδελφές, που προέρχονται από μία μοναδική Πηγή. Και αν όλοι συνειδητοποιούσαν ότι ζούμε στα Τέλη των Καιρών, όπου ο Θεός τα κάνει όλα καινούργια με δύναμη, δεν θα παύαμε ποτέ να δοξάζουμε τον Θεό νύχτα και μέρα, και οι καρδιές μας θα γίνονταν μια ζωηρή φωτιά γεμάτη ζήλο!

(…) θέλω πολύ να σε ντύσω με το Όνομά Μου, με την Παρουσία Μου. Το ένδυμά σου θα είμαι Εγώ αφού είμαι τα πάντα. Στο Σώμα Μου κατοικεί όλη η Θεότητα, επομένως σε Εμένα θα βρεις την ολοκλήρωσή σου. Θα σε φυλάξω κρυμμένη μέσα Μου και με τον τρόπο αυτόν, όταν έρθει η Ώρα, θα σε παρουσιάσω στον Πατέρα.

Είμαι η γλυκιά σου ευωδία,, (…) και θέλω να μοιάζεις με λαμπρό αστέρι που φωτίζει το σκοτάδι αυτής της γενεάς, αρωματίζοντάς την με την ευωδία Μου. Θα συνεχίσεις να φωτίζεις επειδή θα προσφέρεις στον κόσμο ό,τι βγήκε από το Στόμα Μου, θα προσφέρεις σε όλους τον λόγο της Ζωής. Και πολλοί θα Με δουν σε εσένα, αφού σε έντυσα με το Όνομά Μου για να γίνεις αληθινά σύντροφός Μου.

Ο Αληθινός Θεός σου, ο Κύριός σου Ιησούς Χριστός, σε καλωσορίζει ολόψυχα τώρα στην Ιερή Του Καρδιά: την Κατοικία σου… Σου φανέρωσα την Κυριαρχία Μου, (…) δική Μου … Η Χάρη Μου είναι μαζί σου… IC. (ΑΕΘΖ Μηνύματα, 28 Ιανουαρίου 1997)